Somnade i gryningen...

Jag ger upp för idag, fastän klockan bara är nio.
Men med tanke på att jag somnade i "gryningen" och gick upp vid 07.00...
Är det väl inte så konstigt.
Och sen åtta har jag LEGAT på soffan här.
Det gör jag nästintill aldrig.
Dels pga av nacken och dels för att jag alltid gör något med händerna.
Ikväll har jag inte orkat göra ett skit.
Så Gnäll-Madde tar paus och återkommer imorgon!

P.s. Mamma tyckte sconsen var SUPERGODA och perfekta.
Men jag var inte helt nöjd.
Mamma gav dom en 10 poäng av 10 möjliga, och tyckte jag var larvig som inte var helt nöjd.
Jag säger 8 av 10.
Men till kaffet var det DIVINE det måste jag medge, och det kommer från en som tycker kardemumma är guds kryddgåva till männinskan.
Näst efter SAFFRAN då förstås
Men det finns väl inga smaker som gifter sig så väl som kaffe och kardemumma + kanel?
Ja, till kaffet var det en höjdare utan dess like, men till nästa sconessats blir det nog lite mindre kardemumma, det blev lite för skarpt tycker bagarn ;D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0