Jag och Maria, svensk-bästisar!

Ja...
Fan i helvete, ibland får man sin ELAKHET nertryckt i halsen direkt.
Som en djävla gödgås!
Det känns helt rätt i detta fallet.
Så...
Lämnar jag det ämnet!

Annars så måste jag visa ett av mina senaste fotoalster även HÄR.
Jag är ju så självgod att jag inte BARA kan visa det på bildbloggen, jag vill att ALLA ska det.
Bildbloggen har ju inte SÅ många läsare ännu, typ...
Men nu känner jag iallafall att jag TVÅ av systemen på nya bildprogrammet under kontroll, och kan GÅ VIDARE.
Bildprov...



Fan, jag tycker det blir riktigt läckert faktiskt!
SKRYYYYYYT, men jag tycker det.
Lite 80-tal goes serietidning.
Modellen som poserar är som vanligt hon den där OKÄNDA
Me like!

Och OM ni nu tror att jag har suttit som en zombie framför datorn nu när sonen kommit hit, så tror ni FEL.
Sonen kom hit, jag gjorde EN bild, det tog ca 15 minuter och sen har jag pulat när han och sambon har varit iväg och handlat.
Men...
Snart är det läggdags för min lille prins att gå och lägga sig, och då får mamma leka en liten stund till (JIPPIE) vid datorn.

Annars så har jag suttit här och väntat på att någon agent från Hollywood ska ringa, men telefonen har varit tyst.
Dom ringer säkert imorgon.
Sonen sa, när han hörde talas om mina skådespelarinsatser och att jag skulle flytta till Hollywood:
"Ja, då kan du ju bli kompis med hon...
Hon med BÅGARNA (viftar i luften och "ritar" bågar)...
Du vet...?"
Jaha, du menar Maria Montazami, jaa, vi ska bli SVENSK-BÄSTISAR i Hollywood, sa jag då.
Och tänkte...
Och så ska jag bli bästis med Hugh Jackman också!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0