Tjockmysse!

Nu har jag bildbehand...
Nej, det har jag inte
Jag har virkat klart en riktig TJOCKMYSSE!
Blev nöjd, den är tjock och supervarm!
Har gjort en sån här tidigare, för några år sedan, men den blev inge bra.
Jag ville ha en tjock mössa med HÄNG, men det blev en TEHUVA!
Nu gjorde jag en mindre modell som sitter tajt på skallen, det blev MYCKET BÄTTRE!
Bilder...
(icke bildbehandlade ;)
På mig...



På dockan...







Ja, jag är nöjd...
Som vanligt

Så har jag bakat lite, saffransscones, vad annars.
Det var slut i frysen.
Nu ska jag starta upp mitt nya projekt INNAN "Drottningmordet" börjar.
Då vill jag vara klar och igång så att jag kan fokusera på programmet.
Just nu rullar "Året med Kungafamiljen" på tv´n, och det enda jag kan tänka på är...



Fast fokus verkar ändå ligga på Vickan & Daniel.
Nu har jag inte tid igen, jag måste starta upp virkningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0