Ähum, harkel, kli...

Vi har sett "Surf´s up", sonen hostar och kraxar precis brevid MOI i soffan.
Han hostar i armbågen, men jag tycker allt att en massa basillusker flyger över till mig och landar i min näsa.
Jag börjar tycka att det kliar och svider i halsen.
Inbillning eller inte...
Det visar sig!



Men ärligt talat skiter jag i om jag blir dålig nu.

Det VIKTIGASTE var att man/jag klarade JULEN.
Jag var livrädd att åka på kräksjuka eller något annat trevlans och missa det bästa på hela året.
Nu har jag klarat mig både över JUL & NYÅR, då kan man lugnt bli sjuk isåfall.
Inte för att jag VILL blir det för sjutton, men jag klarade julen.

Vi har mer tv-mys framför oss.
Det blir tredje vampyrfilmen i Twilightserien (mums ;) och sen ska vi se "Toy Story 3".
Kvällen är spikad.
Jag har stickat lite på halsduken jag påbörjade härom dagen.
DUMT.
Återigen, jag ska låta bli, men jag har svårt för det uppenbarligen.
Det är som en drog, stickorna går av sig självt och jag känner inget direkt när jag håller på...
Det kommer när jag lägger av och tar en paus!
Skit & pannkaka.
Men nu har jag vilat en stund och det känns lite bättre.
Det blir virkning resten av kvällen.
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0