Tre små apor...

Kvällens sista inlägg...

Inte mycket har hänt, vi har sett en familjefilm om hundar och katter.
Som var agenter!
Helt ok, jag har sett sämre och hänger man med i "agent/polis/action-filmvärlden som vuxen...
Då hade man lite behållning av filmen ändå.
Plus att  Roger Moore, Bette Midler, Nick Nolte mfl gjorde rösterna.
Den var väl helt ok som sagt!

Jag håller på och virkar på en nödlösnings-sjal som jag startade upp för någon dag sedan.
"Bara för att ha något att göra", tänkte jag då, URDUMT.
Slösar fint garn på något som blir kass.
Men jag får väl virka ut det här nystanet och sen lägger jag ner.
Skall sätta mig och kolla lite mer på det där mönstret som jag skulle vilja göra.
Försöka tänka ut hur jag ska ta mig till.
Eller ta något annat...
Hm, ja, kvällen får utvisa.

Har pulat lite i mitt bildfixarprogram och gått igenom NÄSTA bildfas.
Gjorde ganska coola bilder på sonen och hans vänner i den här gamla versionen...



Tre små apor!
Egentligen coolare än den bilden jag faktiskt la upp på bildbloggen.
Men eftersom jag inte vet om det är okej med dom andra föräldrarna att jag lägger upp deras barn på bild...
Var jag tvungen att välja den nästnäst häftigaste bilden.
Där man inte ser vilka dom är.
Men det var sonens val av häftigaste bild!

Nu, klart slut!
Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0