Ritlusten tog över...

Vaken och irriterad.
Men jag försöker maskera det väl.
Jag skulle helst vilja vara helt själv idag...
Ja, ni får väl gissa själva vad som är på G.
Jag har det ju inte lätt den här tiden i månaden om jag säger så.



Ja, nu behöver ni visst inte gissa längre...
Ritlusten tog över.
Men...
Jag samlar ihop mina GLAD-TRUPPER idag, och ballar ur imorgon, när jag är SJÄLV!

Roligt väder är det ju också, REGN och iskallt.
Fast i min bok är det inte av ondo.
Bort med all skitig snö, och håll snön borta.
Nu har jag ju vårboostat här på bloggen lite då och då och ju mer snö som regnar bort...
Desto bättre.
Det kan gärna vara kallt, regn och snöfritt med någon liten starur from nu, men sen VÅRVÄRME!
Trist att det är sånt skitväder bara, för det inbjuder ju inte direkt till något.
Kanske vi kan ta en familjetripp till bibblan sen, eller nåt.

Ikväll smäller det ju dessutom på TV!
SOLSIDAN!
Jag antar att jag inte är den ENDA här i svearikes långa land som längtar.
Här hemma längtar vi faktiskt alla tre.
Klockan 20.00 sitter vi bänkade för 30 minuters SOLSKEN!

Nu ska jag hoppa i duschen medans killarna åker på fotboll.
Återkommer snart med lite MODEBLOGG!
Lite vuxenfjortis-varning, nej då, det var bara en reflektion på hur UTE man kanske är själv.
FASTÄN man TROR att man hänger med



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0