Vår morgon!

Ja...
Morgonen började med att jag fick väcka mannen i en djävla fart.
Han hade försovit sig.
(som vanligt ;)
Skjutsen stod och väntade utanför dörren och sambon...



SOV!

Sen in till den lille mannen och väcka honom också.
Och han som skulle vara SÅ PIGG och göra ALLT som jag sa till honom idag på morgonen...
Hade HELT glömt det löftet!



"Gud va du är jobbig!!!"
(Tack detsamma... )
Nä, jag orkar inte mer!
Dom kan sköta sina uppstigningar själva från och med nu.



Fniss...
Nä, vardagsmornar är ingen favorit i den här familjen!
Iallafall inte för herrarna i familjen.
Nu ska jag sätta lite fart, jag och mamma ska till Ica och köpa MAT.
Handla mat kanske det heter
Återkommer lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0