Havsanemoner...

Här har det varit full fart.
Och lilla Sunshine...
Hon kom hit idag med TOFFSAR i håret!



Ja, hon hade små söta havsanemoner som stack ut på var sida av huvudet!
SÅ otroligt GULLIGT!
Ja, idag såg hon inte ut som en liten bebis längre.
Hon såg ut som ett barn.
Hon såg stor ut.
Jisses.
Vi har spenderat hela eftermiddagen ihop.
Kanske att vi ses imorgon igen, om dom hänger på mig och sonen till bibblan.
Sambon ska nämligen städa, så vi måste försvinna

Sonen har varit iväg för rond två i fotbollen under kvällen, ja, det blev FINALSPEL för hans del.
Fatta, dom börjar klockan 11.00 i slite, spelar en massa matcher under dagen, hem och vila några timmar och sen fortsätter spelandet på kvällen.
Helt djävla...
Otroligt.
Han kom hem med en silvermedalj.

Jag hoppar sen raskt över till foto...
Jag knäppte en bild idag.
Kände att den kunde bli INTRESSANT att jobba med...



En nedklottrad skylt.
När jag såg den FÖRST, sa den mig...
En förälder som gick med sitt döda barns själ.
Eller att inte kunna släppa taget på något sätt.
Ja, låter kanske bisarrt, men den KONSTNÄRLIGA delen av mig kände så.
Hm, detta kan bli intressant att se vad man kan göra med tänkte jag.

Och när jag satt med bilden NU och gjorde om den med en massa nya färglager...
Då blev det en helt annan bild, en helt annan känsla i bilden.
Vad säger den ER...?



En man som går iväg med ett barn.
Men inte sitt barn.
En pedofil...
Som går iväg med sitt offer.
Ja, det var inte några vackra tankar jag fick ut av att knäppa den här bilden idag.
Jag lägger upp fler versioner på bildbloggen.
Nu...
Ska jag göra något annat.
Killarna...
Dom ser på FOTBOLL!
Efter en hel djävla dag med en boll och mål, har man inte fått nog då?
Tydligen inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0