Jag orkar inte, sa Crybaby...

Det har INTE gått så bra här med min hemsida.
Eller jo...
Men jag har så djävla dåligt tålamod så jag vill få allt klart PRONTO.
Fast så funkar det ju inte.
Men jag har kommit en liten bit iallafall och fått lite ordning.
Fast det är en LÅÅÅÅÅÅNG väg kvar.
Jag måste lägga ner för ikväll, för jag är så slut i huvudet så jag kan inte tänka längre.
Jag har hållit på hela dagen.

Jag har fått upp den här bland länkar, och det funkar men...
Att söka på Google går inte.
Kollade med supporten och det är troligtvis för att jag redan HAR en butik ute i cyberrymden som heter samma sak, plus bloggen.
Det kanske löser sig senare, och det viktigaste är ju att den funkar HÄRIFRÅN och på facebook.
Nu har jag ju inte så mycket produkter där, så jag har den gamla kvar tillsvidare också.

Så fick jag ett mindre frispel här också.
Jag ORKAR inte äta den här stenålderskosten, jag är skittrött och djävligt hungrig.
Jag har ringt hud idag och har telefontid imorgon med läkaren.
Jag gick ut i köket förut och åt direkt ur kastrullen med TACO-KÖTTFÄRS.
Jag ville ha PROTEIN med SMAK.
Snacka om huddödare och böldvarning, Frankenstein, släng dig i väggen.
Men så gör jag när jag får nog!
Toppade med gammal OST som var kvar i en plastförpackning.
Fuck it, tänkte jag, jag vill ha tabletter igen.
JAG ORKAR INTE.
Jag är så peppad i början, det kommer gå, men så kommer bölderna när medicinerna gått ur kroppen och jag bara matfuskar lite.
Jag orkar inte.
Jag har en lågdostablett på recept som jag börjar med imorgon dag om jag får för läkaren, för jag...
Orkar inte.
Jag vill se NORMAL ut.
Inte heller sitta och svälta med tråkmat och inte kunna äta godis.
Se där ja, det är väl DÄR skon klämmer MEST!!!
Jag orkar inte.

Så nu får jag stå mitt kast, det svider och sticker i huden, knottrorna och bölderna är på väg.
Och jag längtar efter SILL och leverpastej.
Lyllo DEN som kan äta det.
Hm...
Men imorgon får vi väl se vad läkaren säger.
Slut på gnäll & gråt-rutan!



Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0