"MaddeMaddeMaddeMaddeMadde..."

Hallihallå!

Nu är syndaren tillbaka.
Jag varit och SUPERGOSAT med lilla Sunshine.
På vägen dit passerade jag Tallunden...


Det var full pulkarulle!
Och när jag kom innanför dörren hos Sunshine...
OJ så GLAD hon var att se mig.
Det var "MaddeMaddeMaddeMaddeMadde" för hela slanten.
Vi byggde lego, tittade på den fina smyckesskrinet hon fått av mormor, lekte bondgård.
Fikade.
Och sen blev det nästan lite KONKURRENS med hennes mor också.
Vi satt i soffan och pratade och ville att vi skulle leka nere i vardagsrummet.
Men lilla Sunshine...
Hon ställde sig upprepade gånger vi trappen och sa:
"Madde, kom, rummet!"
Hon ville inte att jag och hennes mor skulle sitta där och sladdra, hon och jag skulle gå upp på hennes rum!
Själva.
Basta!



Hon är sötare än socker...

Efter fika, lek , sladder och mys...
Drog jag vidare till Öster, det blev en långpromenad för att hämta ut mediciner, och sen gick jag förbi min andra bästis föräldrar och hämtade ett spel och en halsduk.
Landade här hemma vid 18-tiden.
Tiden och dagen har bara flygit iväg.

Tog en massa kort på Sunshine som jag bildfixat med.
Har helt glömt bort att jag måste blogga också.
Helst skulle jag vilja lägga upp korten jag fixat med, men det är förbjudet tyvärr 
Nu hade jag tänkt virka lite men min nacke har gett upp för idag, jag låter bli.
Jag ska ju jobba imorgon, DYGN och startar upp med en p-möte.
Nu måste jag skicka lite mail, återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0