Velpotta!

Jag har virkat och virkar fortfarande, ser Guldbaggegalan samtidigt.
Och tar nu bloggpaus.
Sambon kom hem från jobbet och har halvsovit från och till hela tiden.
Just nu agerar jag PESTFLUGA och springer och kollar honom på sonens rum, för att se att han inte somnat där.
Pratar HÖGT om det mest oväsentliga bara för att...
Väcka honom.
Typ en gång i kvarten.

Jag har omvärderat ringvästen.
Ja, det brukar ju vara så med mig ibland...
Velpotta!



Jag har egentligen bara kommit 1/4 på västen, men testade den på lite och tyckte nog att den är rätt frän ändå.
Själva formen blir rätt cool, garnet blir fint till sommaren, och det kan nog bli sjysst till jeans och en blus.
Mormorsrute-utförandet funkar, iallafall som det ser ut just nu.
Nu, åter till virkningen och galan, återkommer.
P.s. Sambon är uppe och tar kaninburen och diskmaskinen nu. 
Lika bra, då kan han sova med gott samvete sen, och slippa flugan. D.s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0