Avslutningen på dagen...

Jaha, då var den här dagen också avverkad.
Den var väldigt trögstartad, men gick sen i expressfart.
Jag hann med "The Tudors" (ÄLSKAR) och "Celebrity rehab with Dr. Drew" (hatar men ser ändå, för dom är ju helt vrickade så jag kan inte låta bli att se ;) också.
Slökollar amerkanska "The Killing" nu, med svenske Joel Kinnaman medans jag skriver detta.
Verkar...
Virrigt.
Jag ser väl klart och går och lägger mig sen.
Läser min braiga bok som bara blir bättre och bättre för varje sida jag vänder.
Har bestämt mig för att det blir stranden om det blir sol imorgon, och systuga på kvällen.
Annars blir det BARA systuga.
Är taggad.
Ja, jag kommer ha häcken full...
Som vanligt
LITE hund ska jag väl hinna med också, men nu måste jag hämta in kaninen så inge snor honom under natten.
Vi ses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0