Jag skulle bara ha´t...

Vunnet...
Men svindyrt!









Ja, bättre bilder än så här gick det inte att lägga upp.
Bilderna så här suddiga på Tradera, och det var dom ända jag kunde ladda ner.
Men, om jag nu fick gratis virk-och-sticknålar idag, så fick jag bjuda ÖVERPRIS på dessa söta blusar.
Vann den första för 79 kr och den andra för 77 kr.
HUTLÖST, men SKA man bara ha´t så ska man, då betalar man hur mycket som helst.
Och det gjorde jag, för...
Jag bara skulle ju bara ha dom.
Det blev två mönster till priset av en bok.
Tur att man inte köper så här varenda gång, då hade verksamheten gått i konken
Jag virkar nu vidare på den turkosa, och ser framemot blusmönster leverans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0