Onödigt hård?

Var jag onödigt hård i mitt förra inlägg...?
JA, skulle det visa sig.
FÖRLÅT!
Sambon har ändrat sig, det blir ingen GOLFTÄVLING, han ska faktiskt städa!
Då släppte genast mitt arga, nästan.
Det blir fortfarande FY för den onödiga väckningen.

Ja, sambon och jag är som TVÅ TJURAR som stångar oss blodiga om en enda sak:
Städningen!

Jag blir en rabiat galning när det kommer till detta ämne som JAG tycker är så viktigt.
Han...
En barnunge på 3 år som vägrar.
Inte en bra kombo.
Jag blir så arg så "blon kokar", för att citera från någon Emil-bok...
Han också.
Jag är inte långsint, men när det kommer till städning och ouppfyllda förväntningar då är jag inte kul att ha och göra med.
Jag blir så vansninnig och ledsen.
Det är då jag hatar en ganska trasig nacke, inte ofta, men då gör jag det.

Nu blir det städ, jag känner mig något lugnad inombords och ska nu handla en present kom jag på.
Sonen surar av någon anledning.
KUL NÄSTAN JÄMT, vi kanske alla lider av PMS eller någonting allvarligare här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0