Mutor i form av godis funkar...

Okej, jag abdikerar väl inte som sambo och mor, det blev en trevlig avslutning på dagen trots allt.
ALLA var på gott humör.
Men vill fortfarande att vänner och bekanta bjuder bort MIG på goda middagar och luncher, familjen får klara sig själva i matfrågan.
Dom har ju bara några få rätter som dom gillar och dom rätterna...
Kan dom faktiskt laga själva.
Bra!
Noll inbjudningar till middagar hitentills dock, jag väntar mig att mobilen är FULL av inbjudningar snarast

Annars var jag uppe med tuppen idag, 06.45.
Ja, och så har vi kört våran morgonrutin jag och Milousan.



Lilla sötnosen med sin allvarliga vaktarlook!
Morsan och moster kallar henne för "Lilla Gumman" när hon ser ut så här, dom tycker nämligen att hon ser ut som en gammal gumma...
Håller INTE med.

Sambon är och spelar golf, solen skiner och idag blir det Björkhaga igen och träffa kusiner och kusinbarn.
Nu ska jag och Milou nog ta cykeln och ut och gå på Hällarna, det är lugnare att träna där, än när vi går i stan.
Så...
Nu har jag inte tid att blogga mer, dags att rydda i hemmet först, vi ses senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0