HUNDRAPPORT...

HUNDRAPPORT:
Med risk för att bli tjatig men, Milou är en väldigt morgontrött hund!
Och som mamma sa:
"Ja, och det passar mig SÅ BRA när man är hundvakt!"
Jo, det tror jag säkert, sa jag.
Mamma och Milou, sjusovar-teamet.
Själv...
Får jag ju som jag skrivit alla andra mornar, väcka henne.
Och natten...?
Jodå, inte kisskvätt så långt ögat kunde nå imorse heller.
Jag förklarar henne härmed, förmodligen redan RUMSREN nattetid!
Förmodligen redan.
Förmodligen.
Det är lite räkmacka faktiskt, men så gör jag/vi ju i princip inget annat än ägnar vår tid åt hunden nu.
Jag tycker det är skönt att hon fixar nätterna så himla bra, och att jag får sova.
Det gör mig till en så mycket piggare och gladare valpmamma på dagarna
Och "SITT" kan hon PRICKFRITT nu.
Vi går vidare med "LIGG".
Hundskolan jobbar vidare.

Jag ska iväg till apoteket nu.
Mamma ska vara borta hela dagen och jag måste få hem lite mediciner.
Sambon jobbar dag och kväll.
Ingen son här.
Jag måste med andra ord sticka nu om jag ska hinna.
Återkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0