Mitt soliga lilla jag försvann...

Mitt soliga "Lilla jag" försvann i ett naffs här under morgonens DRABBNING med sonen!
Ja, det är hormoner som sprutar både till höger och vänster från sonen.
Hans mamma får dårpippi efter en massa krångel och gnäll...
Och aldrig mötas di två nuförtiden!
MIN mamma försökte trösta mig när vi möttes i trädgården för en stund sedan (hon hör ju liksom  där nere, att det DUNDRAR och blixtrar här uppe):
" Ja, Madeleine, det är en jobbig ålder som kommer nu..."

You think?
No shit Sherlock!

Jag trodde ALDRIG att det skulle drabba mig att sonen skulle börja bli tonåring!
Det må drabba andra föräldrar...
Men aldrig mig.
Tänk så fel jag hade.


Ja...
Jag ska nog fixa det också.
Kanske.
Morr.

Morgonens andra "Morr" blir återigen det där "giftfria" fästingshalsbandet.
Läste idag:
"Oöppnad för packning räknas som farligt avfall".
Det åker av.
Känns ju lika livsfarligt som dom livsfarliga halsbanden.
Vet inte vilket som är värst, fästingar eller giftiga fästinghalsband...?
Morr.

Annars är det molnigt och lite regnstänk.
Skönt.
Skönt att vädret matchar mitt humör idag.
Kanske det klarnar upp till eftermiddagen.
Morr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0