Näckros...

God morgon!
Jag var för trött att orka blogga igår, tur att ni fick en liten rapport av Milou iallafall
Vi såg en film, "Hereafter" och det var det sämsta jag sett på länge!
Skitdålig till och med.
Filmen var en enda lång transportsträcka till...
Ingenting!

Jag vart lite sur på mig själv, jag borde gått och lagt mig istället för att se skiten.
Nu gjorde jag inte det.
Himla dumt.

Jag ligger i startgroparna för att sticka till jobbet.
Sonen har skolavslutning, men det missar jag iår.
Mormor, pappa och kanske bonusmamma går och firar avslutningen istället.
Nu ska jag hoppa i duschen, men först måste jag visa en bild från frissans näckrosdamm som jag tog igår...







Inget fotofix av den här bilden, den är helt "naturelle", jag har bara lagt på en ram.
Såååååå vackert!
Sagolik på något sätt.
Jag knäppte massor med bilder, ska nog leka med dom i bildprogrammet någon dag.
Göra något häftigt.
Fast dom är VÄLDIGT häftiga helt ofixade också!
Nu måste jag sluta, vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0