Vad gör man inte för konsten...

Alla som känner mig vet att jag hatar sniglar!
Av alla kryp i hela vida världen så hamnar sniglar på nummer ETT av:
"Dom äckligaste varelserna gud skapat ever!"
Spindlar som nummer två.
Sen är jag mindre känslig!
Känslig ja, men mindre.
Fast ibland får till och med jag erkänna att till och med sniglar kan vara...
Vackra.
(urk)

Fastän jag gylpar och nästan kräks bara av att se en snigel på bild.
Eller i verkligheten.
Men igår träffade jag på två "fina" sniglar under min och Milous promenad.
Jag har fixat att få på två ramar på bilderna, i övrigt är dom oretuscherade.

www.stickqvick.blogg.se/bildblogg

Det krävdes en ren MENTAL ansträngning att bara fixa dom där ramarna.
Bara så ni vet...
Men vad gör man inte för konsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0