Val 1...

Val 1:
* Stå och glo på en valp som springer fram och tillbaka som en tokdåre på gräsmattan i 20 minuter.

Val 2:
* Gå en kortare promenad på 20 minuter och slippa stå och glo på en valp som springer som en tokdåre.

Jag väljer val...
Två!

Jag tror vi har börjat med en ny rutin.
Milou hade så mycket spring i benen här på kvällskvisten och röjde runt som en...
Redan omnämd "Tokdåre".
Jag ville inte bara stå och vänta på att BUSET skulle ta slut, det tar liksom sin tid.
Jag gick helt enkelt och hämtade kopplet, och så gick vi samma runda som vi gick tidigare idag.
Mötte bonuskusinerna som också var på promenad, då fick hon fnatt direkt!
Hon blev galet glad att träffa dom.
Vi slog följe en liten bit, och sen gick vi hem.
Milou...
Hon slockande som ett litet ljus efter promenaden.
Jag tror nog att vi går den här lilla valprundan, förmiddag och kväll.
Känns som en bra plan.
Hellre det än att bara stå och glo och vänta ut springet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0