Det var inte klokt!

Jag håller på och fyller min NYA lilla nätbutik.
http://stickqvick.blogg.se/butik/
Pimpar lite sjalar till nya höjder.
Putsar på text och mellanrum till förbannelse, och det blir BRA.
Jag är himla nöjd.
Den blir mycket finare än min gamla.

Fast jag hade en liten paus, mamma och jag såg "HÄMDEN" och grät!
Snörvlade.



Den är så bra så det är inte klokt.
Alla skådisar spelade så bra och trovärdigt så inte det heller var klokt.
Och TYVÄRR satt mamma och jag och berömde Micke Persbrandt om vart annat här, Kokain-Micke spelade så bra och TROVÄRDIGT så...
Det var inte klokt!
Ja, säga vad man vill, men när Persbrandt spelar bra, då spelar han BRA.
Synd att han privat skall vara en sån...
Kokainsnortande-alkis.
Men jag rekommenderar verkligen, verkligen filmen.
Den var stark, känslomässig, sorglig, glad och nervpirrande.
Allt i ett liksom.
Se den.

Nu skall jag fortsätta med butiken.
Sambon jobbar, jag ska se "Downtown Abbey", sen hoppa i säng.
Imorgon är det jobb igen, men jag återkommer innan läggdags.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0