Ett lyckokast...

Det där med att ha bytt min hemsida för det jag säljer, till en blogghemsida var allt ett LYCKOKAST!

På 10 dagar har jag haft 111 besök!
Helt otroligt.
På min gamla hemsida hade jag i genomsnitt 10-15 besök i månaden.
Kanske uppåt 35 någon gång om jag hade TUR.
Inte mycket om jag jämnför med hur ser ut nu.
Dessutom ser den fräschare och roligare ut nu än förut.
Tycker jag iallafall.
OCH...
Jag pumpar ju ut bloggadressen här, när jag lagt upp något nytt.
Jag lägger upp bloggadressen på Facebook.
= det rasar i höjden med besök!
Skitbra.
Allting går att sälja med MÖRDANDE REKLAM

Nu så har jag gjort det jag skulle.
Plus dukat ett bord, ett till ska fixas, men det får sambon ta.
På gottebordet blir sen som följer:
Marängswiss, minipajer m äppel eller jordgubbar, kolakakor, kladdkakemuffins och banan & kanelscones.
Det BORDE finnas något för alla!
Jag ska hoppa i duschen nu.
Vi ses lite senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0