Har spytt...

Jag har precis spytt!
Inte angenämt alls, VAD är detta???
Inte kräksjukan HOPPAS jag, för då är detta förmodligen detta det sista ni hör av mig på ett tag!

Jag höll på här med min dammsugning och kände hur värken i nacken tilltog.
Och jag började känna mig illamående som FAN!
Det kom som en lavin av illamående.
När jag tagit mig igenom kök, sonens rum, serveringsrummet och höll på i matsalen...
Då bara kom det!
Jag hann med nöd och näppe in på toa och spydde.

Sitter och mår tjyvtjockt.
Har slutfört dammsugningen, måste in i duschen och jag HOPPAS att detta var ett resultat av FRUKOSTEN!
Jag tog nämligen lite ISHAVSRÖRA på mackan imorse.
Jag HOPPAS att detta var en effekt av att det var lite för mastigt för min mage, jag äter ju inte så mycket FET kost.
Kan ha problem med majonäs, grädde och dylikt ibland.
Jag måste ta en dusch nu, fy fan!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0