Idag är det min dag...

Idag är det min dag...
Jag är klar med allt.
Jag har morgonfikat, hemmapysslat, dammsugit och duschat.
KLAR!
Så from nu, är det bara me, myself and I.
Jag känner mig taggad att fortsätta på varv 30 i sjalen från helvetet.
Såg att varv 31 verkade okej, alltså ska jag fortsätta.
Igår la jag bud på ett häfte på Tradera...



Och naturligtvis är klänning 62 min STORA MOROT!
Kolla va snygg!!!
Jag kan se mig själv svassa runt i den där där klänningen själv, i samma färger dessutom.
SUPERSNYGG!
Utgångsbudet låg på 1 krona, jag har lagt mig på 69kr.
Får väl se vart det slutar, jag är beredd att gå hur långt som helst.
Men än så länge leder jag budet på 1 kr iallafall.

Och så såg jag Muammar Khadaffi på tv imorse...

Snacka om att karl har HYBRIS, är narcissist och lever i den största självförekelsen ever.
I en intervju med några amerikanska journalister sa han:
"Mitt folk ÄLSKAR mig!"
Nej Muammar, jag tror du har fel där, jag tror dom hatar dig.
Och vad HETER karln egentligen?
Jag har nog aldrig sett så många olika stavningar på en persons namn.
På tv 4 idag skrev dom "Muammar Khadaffi", i Aftonblader stavde dom det "Moammar Gadaffi", på nätet hittade jag MINST 10 olika versioner, "Qadaffi" och så vidare...
Kärt barn har många namn heter det ju...
Fast i Muammars fall känns det HELT FEL.

Själv kände jag mig dock lite inspirerad av Khadaffis olika namnförslag på sig själv, så jag har bestämt mig för att "Madeleine Österholm" alias Madde, låter djävligt tråkigt.
Idag vill jag hellre heta:
Mudeline Estörholm alias Mudde!
SKITFINT, det kör jag på.
Imorgon är en annan dag, då får vi se vad jag vill heta då, det får bli en spännande fortsättning.

Annars ser jag fram emot ikväll.
TISDAGAR har blivit en av mina favoritdagar, för att...



Det är ju Leif GW på tv!
Jag tycker han är SÅ UNDERHÅLLANDE, trots att dom pratar om mord och andra hemskheter i programmet.
Men jag tycker Leffe är SÅ BALL och kunnig.
Och idag undrar jag om han kommer vara PIGG och alert eller trött och släpig?
Ja, jag kan ju bara få svaret om jag ser på "Veckans brott" ikväll.
Jag undrar om han fick till den där fikan med Palmes mördare som han bad om i förra programmet?
Bara Leif vet svaret på den frågan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0