Jag är liksom Project Runway-hjärntvättad...

Jag har typ 6 varv kvar på sjalen!
Jag vet ärligt talat inte OM jag har lust att göra dom 6 varven klart ikväll.
Förmodligen så kommer jag virka ett tag till, för nu är det nyheter och SEN...
PROJECT RUNWAY!
Och då kan jag virka.
För då VILL jag se på tv.
Men sen har jag beslutat mig för att "få" bildbehandla lite.
Lite bonus, för hårt jobb typ

Men för att återgå till PROJECT RUNWAY!
Ja, det är ju mitt favoritprogram ALLA KATEGORIER.
Jag ser ju av princip NÄSTAN ALDRIG om tv-program eller filmer.
Det finns ju undantag för tecknad film (som jag älskar;) och "Australia" med Hugh Jackman (som jag OXÅ älskar )
Men det finns då ett tv-program jag sett alla säsonger från början...
Och ALLA REPRISAVSNITT när jag har möjlighet att se.
Jag VET vem som vinner i varje repris-säsong, och jag VET hur alla kläderna ser ut som dom gjort...
Och ÄNDÅ sitter jag stormförtjust så fort ett reprisavsnitt rullar upp på tv´n.
Jag är liksom Project Runway-hjärntvättad!
Jag ska ju OCKSÅ bli designer när jag blir 40 och köpt mig en ny, KLOK, symaskin!
Jo minsann, det ska jag.
Så om 25 minuter sitter jag trollbunden och tok-glor på dumburken!
Gud nåde om någon stör mig då.
Måndagar är min NYA favoritdag!


Jag måste ringa sonen också, och höra hur kalaset varit hos pappa.
Men det får bli EFTER Heidi Klum, Tim Gunn och "Auf Wiedershen"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0