Jag maskar...

Jag har gjort mina ärenden och landat i soffan med virkningen...
Den urtråkiga, lila musselsjalen.
Nu maskar jag.
Alltså den blir jättefin, men att virka större projekt i 8/4 garn är ju tålamods-självmord.
Jag hann två varv, sen tröttnade jag och slänger mig på datorn.
Hm...
Måste jag inte kolla kamera på nätet...?
Jo, det måste jag nog allt.
Hm...
Kan jag inte lika bra kolla om det händer något på Facebook...?
Jo, det kan jag nog allt.
Hm...
Är det inte lika bra att jag bloggar också när jag ändå har datorn igång?
Jo, det är det!
Så då gör jag väl det.
Gud så dåligt virkmoral jag har.
Jag har sån HIMLA lust att sätta mig och bildbehandla också, men det ska jag INTE göra.
Men...
Jag ska bli klar idag idag, HOPPAS jag.
Iallafall med själva sjalen, så kan jag fixa fransarna imorgon.

Jag ska sluta genast.
Återkommer.




Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan Madeleine !

Din namne fyllde 40 år i Lördags, min Dotter.

Var där och grattade i Länna (Skogås) där de bor.Och fick träffa mina barnbarn och min svärson Jörgen,de är helt annorlunda när de är hemma hos sig än när de är hos mig.Men det är jag också.



Jag har börjat sticka, tassalätt, med restgarner.Kom på att jag måste ha något för händerna när jag tittar teve annars mumsar jag å något hela tiden.Smart va!

Än så länge är det kul.Börjar med ett litet projekt.



kram Mi

2011-03-28 @ 20:30:15
URL: http://parart222.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Kul att du kommit igång och sticka, bra att det minskar MUMSANDET också ;D

Lycka till, kram Madde

2011-03-29 @ 18:50:59
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0