Känns som hela jag är igendammad...

Hemma igen efter en dammig promenad-morgon!

Har varit ute och hämtat mediciner, vidare till GA där jag lämnade in sonens födelsedagsannons, promenad hem genom gravarna för...
FY FAN vad det DAMMAR på vägar och trottoarer.
Jag är glad att jag ska ta en dusch nu faktiskt, för jag känner mig jättesmutsig.
Och sträv i halsen, jag vill bara hosta och harkla mig.
Känns som om hela jag är igendammad!
Sen gick jag Adelsgatan och kollade lite vårskor, böcker och tillsist garn.
Och nu är jag hemma igen.

Ska hantverka resten av dagen och ta det lugnt här hemma, behöver det.
Ikväll blir det intressant...
Då ska vi på klassmöte med sonens klass och diskutera MOBBINGEN som bedrivs i hans klass.
Det är väl ingen hemlighet att jag tycker att denna klassen inte är en väl fungerade klass.
Har aldrig varit.
Jag hade önskat att sonen, som gick på världens bästa dagis PERSGRÄND, kunde ha fått en mycket bättre skola och klass efter det.
Jag hade andra önskemål än det som blev, Humlan och sen Alléskolan.
Men...
Nu blev det inte så, vi hamnade i POSH-school där dyra märken, dyra prylar och allt som har med sånt att göra är det enda som räknas bland ungarna.
Så ikväll ska det bli intressant och se vad som kommer diskuteras, och HUR det kommer pratas för både barn och vuxna ska träffas tillsammans.

Nu ska jag damma av mig i duschen.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0