LisaArt.

Jag har pulat lite med min egen hemsideblogg och även med en väns nya hemsideblogg som jag hjälper till med.
En liten PUFF för den här...

http://lisaart.blogg.se/

Gå GÄRNA in på länken och kolla in dom häftiga tavlorna som hon gör.
Själv har jag förmånen att äga TVÅ av hennes alster, och jag älskar dom.
Hennes stil är väldigt egen, speciell, naivistisk, utlämnade och häftig!
Ja, och nu ska jag pula lite till, fast med mitt egna.

På måndag smäller det.
Då ska jag på min FÖRSTA syjunta!!!
Eller vi ska vara här, så jag ska inte gå bort direkt, men FATTA...
SYJUNTA!
ÄNTLIGEN!
Som jag har längtat efter något sådant här att bli av, och nu blir det så.
Vi ska sitta ett litet gäng och hantverka ihop, förhoppningsvis kommer alla trivas ihop också.
Det är lite spännande.
Nu ska jag hänga tvätt, äta mat och pula vidare.
Sambon och jag skulle ha en mysdag ihop...
Men jag vill PULA och han ska se på fotboll, vad hände med romantiken?
Livet på en pinne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0