Shopping-Bödeln har strypt mig annars...

Shopping-Madde har varit framme!
Jag har haft shopping-bonanza här på morgonkvisten.
Köpte presenter till sonen och mamma, strumpbyxor, vanliga strumpor, hårtoning och...




Nya vårskor!
Eller vårkängor är det kanske.
Men SKITSNYGGA!
Jag hittade dom på Åhlens och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.
Och jag köpte inte bara skor.
Nä, Fröken Slösa, som har en garderob så full att den bågnar...
Sprang till banken och hämtade ut pengar från sitt bankkonto.
Jag var bara tvungen, Shopping-Bödeln hade strypt mig av ångest annars.
Den där "Måste-ha"-ångesten.





En senapsgul tunika och en jeansklänning med ficka fram.
Det var kärlek vid första ögonkastet DÄR MED!
Jag såg direkt framför mig den där gula tunikan, min lila sjal och ett par snygga jeans...
Wonderbar
Och klänningen...
(ja, nu blir det fjortis-titta-på-mig-i-min outfit-när-jag-fotar-mig-i-spegeln-blogg... ;)





Och inte blev bilderna BRA heller!
Men, jeansklänning och kängor på...
TIPPTOPP!
Värt varenda tjyvad krona från mitt sparkonto.
Jag betalar tillbaka när lönen kommit
Nu ska jag på möte, vi ses senare.
DÅ ska jag nominera bloggare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0