Sonen har smittat mig...

Vi har varit i affären och handlat kvällsmat, egenhändigt ihop plockad pastasallad.
Sonen valde RÄTT ingredienser denna gången...
Piju...
Matron vid middagen räddad

Godis till Let´s Dance, väntar dock inte med spänning på resultatet.
Gäsp.
Jag har lagt upp kjolen jag gjorde för ett tag sedan på butiksbloggen, http://stickqvick.blogg.se/butik/
Fast bilderna var inge vidare att jobba med, jag får ta nya när jag orkar.
Snart ska jag dyka på huvudet i säng, behöver sova nu känner jag.
Det var en LÅNG dag igår, och en lika lång dag idag.

Insåg förresten att det är sonen som har smittat mig.
IGEN!
Han hostar lungorna ur sig, har blivit superförkyld, men han har dock ingen feber...
MEN...
Det har hans lillasyster haft.
Feber och förkylning, sa sonen.
OKEJ...
Så sonen och lillasyster GOSAR, sonen blir smittad.
Sonen åker hem till sin oanande MOR som sen supergosar med sonen och VIPS...
Så har feberförkylningen hoppat YTTERLIGARE ett steg i sin spridning.
Är inte bassilusker FIFFIGA så säg...?
Ja, sängen nästa för sömn-kurering, vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0