Syjuntan avklarad.

Nu blir det snabblogg innan läggdags...
Jag är trött, men känner mig ändå UPPSPELT och glad.
Jag kommer väl vara mindre positiv imorgon, när jag ska upp och få iväg sonen till skolan förmodligen

FÖRSTA SYJUNTAN i vuxen ålder avklarad!
Det börjar kännas som om jag blivit lite MORMOR ANNIE på något sätt.
Syjunta och allt, herregud...
När jag var liten och LILLGAMMAL som en liten tant, då brukade jag syjunta med mormor och hennes tanter.
Nu...
Sitter jag och syjuntar med mina EGNA "tanter"!
I samma lägenhet och i samma rum dessutom.
Sjukt mycket deja vu  på något sätt.

Det har iallafall varit en mycket lyckad, supertrevlig och mysig kväll!
Jag bakade ju scones, och brände sconesen litegrann, för jag satt och bildfixade medans dom var i ugnen.
Men...
Dom gick att äta ändå.
Och dom som kom. verkade trivas ihop!
Vi höll låda och det ena ämnet efter det andra avhandlades.
Ja, detta kändes som en mycket lyckad konstellation och så var det en som fattades, hon jobbade ikväll.
Jag tror att vi hade kunnat hålla på säkert ett bra tag till, men jag satte deadline vig 23-tiden eftersom jag skall upp imorgon och innan alla gick...
Var klockan 23.30.
Ny syjunta-tid är bokad!
Nu ska jag krypa i säng efter en skön dag och en rolig kväll.
Vi ses imorgon, nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0