Min GODHETS-lista...

Idag känner jag mig RÄTT NÖJD med mig själv!

Jag har inte bara dammsugit...
(och spytt)
Jag har färdigställt två sjalar som jag haft i min lilla "restgarnslåda", tagit en restgarnsmössa från boden och skickat iväg till "HJÄLPSTICKAN"!
Jag och mamma tog en promenad till Öster och skickade iväg paketet!


Det är inte utan att jag börjar känna mig som ett HELGON
Nä, men skämt å sido...
Har man, så BÖR man ge till andra behövade.
Jag har inte mycket att ge, men det lilla jag kan...
Det ger jag.
Och lite VÄRME i form av virkat kan jag bjuda på.
Jag lägger denna lilla gärning till min GODHETS-lista, känns bra.

Har köpt ett par nya jeans till sonen, nu drar han storlek 164.
Han är på håret att växa om mig snart alltså!
Här har vi sonens "gamla" jeans i storlek 158, som ändå funkar, brevid ett par av mina.
Gissa vems som är vems om ni kan...



Mamma 40 Vs Sonen 11, same, same.
Nu drar han snart om med råge!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0