Skidbyxor framplockade igen!

Ursäkta, men hur kallt är det idag egentligen...?
Svinkallt.
Jag har plockat fram SKIDBYXORNA ur garderoben igen, MORR!!!!
Ja, ska man gå genom hela stan till sitt jobb och sen vara ute under dagen också, då tänker jag minsann inte frysa.
Och inte blir det gympaskor heller, det blir dom HATADE, smutsiga och FULA gamla vinterskorna.
Detta var inte vad jag hade räknat med.
Kanske det blir snö också, jag missade lite av väderrapporten så jag vet inte riktigt.
Bra dock att jag kommer ut iallafall, annars ahde jag väl suttit och pulat framför datorn idag igen, det var ju inte så bra.

Tv4 rapporterade att Mikael Persbrandt har åkt fast i en knarkrazzia och dömts till böter för ringa narkotikabrott.
Vad ska mamma säga?
Hon kommer bli superbesviken på "sin älskling".
Kul att han kan vara så FINT FÖREDÖME för sina barn, bra där Micke.
Du visar verkligen hur en bra förälder skall uppföra sig!
Eller inte.
Skäms.
Om inte DU skäms, så lär väl din FAMILJ få skämmas offentligt, KUL för dom.
Eller inte.

Igår satt jag en stund och kollade på bilder från förra sommaren, och DJÄVLAR vad BRUN jag var!!!!
Så där brun kommer jag förmodligen inte bli i sommar, men jag behövde väl solen för att må lite bättre förra året.
Men ändå...
Jag blev grymt avundsjuk på mig själv och bara att och drägglade av BRUN-LÄNGTAN.
Och SOMMAREN.
Men snart är den här, och fort lär den väl vara över.
Fast iår...
Då ska jag njuta VARJE SEKUND av den.
Nu måste jag hoppa i duschen, jobbet väntar, vi ses imorgon!



Kommentarer
Postat av: Astrid

Jag kom hit från Ingrid såg ditt Morr

Jag bor ju långt i norr och här kan man väl ana vår på talgoxarnas sång men inte mer

Jag avskyr Persbrandt och har alltid gjort det

Hans utseende ser att sitta på en dryg j....l

Hoppas skidbyxorna värmd dig

2011-03-18 @ 08:20:56
URL: http://astridlarsson.wordpress.com
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej Madeleine !



Jag tittade lite i butiken, de är så granna och fina och välgjorda.Såg ett så tjusigt virkgarn på Maxi, att jag fick lust att börja virka bara för det.Har skrivit detta förut men var.då?



Är de stickade schalarna ?



Trevlig Fredaskväll ! Kram Mi

2011-03-18 @ 19:18:05
URL: http://lillgrimman.bloggo.nu
Postat av: Bloggaren Herself

Hej Mi!

Tack för att du gillade mina sjalar!

Det mesta är VIRKAT eftersom jag fortfarande får för ont av att sticka.

Har en stickad sjal , den heter "Sjal Enkla".

Jag vet inte om jag förstod din fråga, menade du menade VART jag köpt garnet?

Jag köper på lite olika ställen och en MASSA OLIKA MÄRKEN på garnerna.

Om det var någon speciell sjal som du gillade och undrar om garnet, så kan du bara kolla i min Stickqvick butik och sen skriva vilken sjal det är, så kan jag skriva vilket GARN jag gjort den i.

Annars är det så svårt att svara.

Kram Madde

2011-03-19 @ 15:02:23
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Bloggaren Herself

Hej Astrid!

Kul att du hittade hit från Ingrids blogg :D

Ja, och så fick vi snö igår, men nu är den på väg bort igen, tack och lov!!!!

Nu lovas det SOL och VÄRME här igen, jag hoppas på att slänga skidbyxorna i garderoben SNARAST.

Ha det gott, Madde

2011-03-19 @ 15:06:34
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0