Jag kunde lika gärna varit på mars...

Solen skiner och jag med den...
Nä, inte riktigt.
Jag hade svårt att somna igår och jag kunde inte ens läsa mig trött.
Tillslut var jag tvungen att bara lägga ifrån mig boken och släcka lampan och försöka somna.
Jag vågade inte ens titta på klockan i det läget.
När alarmet ringde förut kunde jag lika gärna varit på mars...
Så långt bort kändes min kropp.
Men en stärkande promenad blir säkert bra.

Inatt har jag drömt om filmen vi såg igår.
Och eftersom en del av filmen handlande om mobbing, så blev min sons klass inblandad i min dröm.
Det var en läskig dröm.
Jag tycker det är underligt ibland hur mycket ens hjärna kan samla ihop alla fakta man upplevt, sett på tv och sen väva ihop en story medans man sover.
Det var en olustig känsla när jag vaknade, trots att det bara var en dröm.

Idag skulle jag vilja fortsätta pimpa min nya sjalbutik, har suttit och tänkt på det sen jag vaknade.
Men det får jag göra om ett dygn.
SUCK.
Jag vill nu.
Fast NU ska jag i duschen.
Vi ses imorgon, ha en underbar, solig SÖNDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0