Här serveras det korv, pizza och hamburgare...

Jag sitter och ser en urdålig film med sambon, jag tänker sluta se den nu...
Jag slösar inte en sekund till på skiten.

Jag har virkat lite, men har ont.
Tillslut hjälper inte ens virkandet att hålla humöret upp, just nu vill jag bara slå någon på käften.
Bara det att det finns ingen att slå på.
Eller jo sambon finns ju, men han förtjänar inte en smocka direkt
Jag tror jag ska dejta min nåldyna istället, och hoppas på en bättre morgondag.

Solsidan var väl SÅDÄR idag.
Det enda roliga idag var Fredde och Mickan som hade en matdiskussion precis i början av programmet.
Precis som hos Mickan och Fredde serveras det KORV, PIZZA och HAMBURGARE när SAMBON ska "laga" mat.
( och även KÖTTFÄRS i sambons fall ;)
Och jag lagar BURFÅGLAR.
Läs: NYTTIGT.
Och försökt lära honom lagat nyttigt, fast sedan länge har jag ju lagt ner.
Laga mat efter RECEPT det kan inte sambon heller, det är för krångligt.
Läs: JOBBIGT.
Alltså blir det korv, pizza, hamburgare och köttfärs.
Vi skrattade som fan.
Och när Mickan avslutade det hela med att skrika att hon såg fram emot middagen som skulle bestå av FETT på FETT...
Ja, det var inte helt olikt mig!
Sen hade inte jag så roligt resten av programmet.
Bättre lycka nästa program.
Nu orkar jag inte skriva ett endaste ord till.
Vi ses imorgon, tack för att ni läst idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0