Ännu en superflopp!

Jag har fotofixat en stund på eftermiddagen innan sonen kom hem, jag tog lite bilder på bästisens katt Sparris förut idag.
Gjorde om en bild som jag blev väldigt nöjd med, den är upplagd på bildbloggen nu.

Så sprang jag över till garnaffären och köpte det gråa mohairgarnet.
DET...
Vart mer SUPERFLOPP än det VITA.
Ännu strävare och FÖR LUDDIGT.
Så det var YTTERLIGARE 60 kr åt fanders, det andra nystanet lämnar jag tillbaka för det är ju oöppnat.
Men stor SUCK säger jag bara.
Nu börjar det gå troll iden här fina musselsjalen.
Fast den i cerise bomullsgarn blir jättefin, jag hoppas bara färgbadet kan stämma någelunda om jag köper nya nystan.
Jag la alltså ner den gråa och virkar vidare på den cerisa.

Annars så gjorde jag och min bästis upp en DEAL angående våra barn idag.
Vi har bestämt oss för att byta barn!
Ni kommer väl ihåg att min fine son sa om och till min bästis för någon vecka sedan att hon såg ut att vara "30-32 år" och att han inte kunde fatta att vi andra var lika gamla som henne och att jag...
Behövde SHEER COVER för att täcka över mitt fejs!

Min bästis lilla dotter hade ju för ett tag sedan pekat på någon Ellos-katalog modell i ung ålder och kallat henne för Madde.
Idag satt jag och lilla Sunshine i deras vardagsrum, lekte och tv´n var på, det var "Doctors" och så var det en snygg, ung tjej med lite lockigt ljust, långt hår som dök upp i rutan och Sunshine pekade på tv´n och sa:
"Madde!"
Mitt förslag var omedelbart:
Du, ska vi inte ta och byta barn?
Jo, och min bästis var med på förslaget direkt!
Klart vi två egotrippade mammor skulle byta barn, vi bestämde det där och då, vi ska bara utarbeta detaljerna lite först.
Vi ses ju ändå rätt ofta så det blir ju knappast så stor skillnad för barnen
Mamma som mamma liksom.
Nu ska jag hoppa isäng, jag hinner nog blogga en stund innan jobbet imorgon.
Vi ses då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0