Vad bryr sig en kanin om nystädat...

Varför sitta I buren och äta...



... när man kan sitta utanför, tyckte Leo.
Då tog matte och lyfte in honom i buren och satte honom framför höbehållaren och gick iväg.
En stund senare kom jag ut i köket...



... och vem har skuttat UT på golvet igen och står och äter på utsidan...?
Jo, lille Fnuffisen.
Jag tycker väl att det borde vara lite sjysstare nu när jag dammsugit, att kaninen kunde ha lite respekt och sitta INNE i buren och äta sitt hö.
För det hamnar så mycket utanför.

Men vad bryr sig en kanin om nystädat?
Inte ett skit.
Det blir till att sopa upp lite senare

Jag har inte spytt någe mer, jag börjar känna mig bättre och stabilare...
Jag tror detta var den feta frukosten.
URK.
Nu ska jag kolla igenom mitt lilla förråd av garner.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0