I MÄSTERSKAPET "Innekissning"...

Idag hann jag blogga innan jobbet.
Idag kan vi även räkna INNEKISSNING nr. 3 på Milou.
Ja, vi somnade igår, jag har sovit som en stock och vaknade innan klockan innan ringde...
MYCKET nöjd när jag såg att vovven ock så sov.
Jippie, tänkte jag, hon har klarat hela natten utan att gå ut och kissa!
Så gick jag upp...
Såg pölen direkt.
Jaha, då har JAG sovit för hårt och inte hört att hon varit vaken och nödig.
Inte mycket att göra åt.
Ja, så i MÄSTERSKAPEN "Innekissning" leder just nu Flisan mot Milou med 1-3.
Och Milou har ju då alltså redan förlorat den tävlingen
Men som sagt, det är mitt fel och inte hundens!

Såg bilder på Stenmarks kropp från Aftonbladet igår nyss...
Så där vältränad vill jag OCKSÅ vara när jag är 55!
Jag har 15 år på mig att nå mitt mål, behöver inte känna någon stress med andra ord.

Nacken...
Ja, den bränner fortfarande som eld, inte lika illa som igår dock.
Men tillräckligt illa för att jag ska svettas varje gång jag känner av den, eller anstränger mig.
Men...
Jag går och jobbar ändå, försöker parera tunga grejer så gott jag kan idag.
Nu...
Duschen!
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0