Som en turkos tyg-pool...

Satt här och hängde i soffan och övervägde att gå och sova.
Så kom morsan hem med mitt paket från Stoff & Stil, jag blev inte "tjofadderittan-pigg", men MYCKET PIGAARE iallafall...



Nu har jag VERKLIGEN ingen lust att gå till jobbet när PYSSEL-nerven väcktes!
Och jag får lov att säga att jag är MYCKET imponerad av kvaliteten på tygerna jag beställde!
Otroligt fina viscosetyger för 49.90 resp 62.90 för det turkosa.
Gotlands-utbudet KAN verkligen slänga sig i väggen! 



WOW, kolla in det här turkosa MEDELHAVET, det är som en turkos TYG-POOL...
Fy fan, nu blir man snygg i sommar, den saken är klar!
Gud, vad jag vill vara hemma nu.



Och garnet...
Jag är JÄTTENÖJD, det blir ytterligare en källa att köpa ifrån som är mycket prisvärd trots frakt.
Jag börjar surna till på utbudet på den här kobben nu faktiskt, MEN...
Det finns ju bevisligen på andra sidan pölen
Så garnet tar jag iallafall med mig till jobbet och virkar när vi ser på tv ikväll.
Den jag håller på med till mig själv får vänta, jag vill göra en TURKOS musselsjal till boden.
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGT!
Sen måste jag skicka efter mer garn, jag vill ha en själv också.
Hjälp, jag håller på att gå i toppspinn trots att jag är astrött.
Jag får lov att återkomma, jag måste FROSSA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0