Stenis Fanclub...

Hjälp vad trött jag är...
Snart läggdags.

Vi har sett "Mästarnas mästare" och beundrat Stenmark alias E.T.
Han är ju så läskigt vältränad och bra att man smäller av.
Vi är har alla joinat "Stenis Fanclub" och sitter och hejar på Ingemar.
Och...
Jag har dessutom knappt smält att min kusse har "Stoff & Stil" i närheten, min shoppinglista i huvudet är jättelång nu

Imorgon är det redan pappa-vecka för sonen igen.
Denna veckan har gått läskigt snabbt och jag känner mig inte redo för "Hej & Puss" redan.
Jag hoppas att denna veckan som kommer, kommer gå skitsnabbt.
Och det tror jag den gör...
Denna veckan är det träning, SYMASKIN och jobb i helgen, som står i fokus.
Imorgon startar jag upp med att tvätta Stoff & Stil tyg och hänga på tork, träningsrunda till Vibblecity, och sen klippa till mönster och provsy fultyget.
Ja, det var allt för idag, jag ska hoppa isäng och sova.
Vi ses imorgon, nya äventyr och nya ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0