Mysko grej med bloggen...

Det händer något med bloggen efter klockan 21.00.
Något som aldrig hände för någon månad sen.
När man skriver ett inlägg och sen försöker lägga upp det, så läggs det inlägget inte upp förrens långt efter 24-tiden.
Allt som skrivs innan 21 läggs upp direkt, allt efter...
Tar allt som oftast många timmar innan det syns.
Jag la upp den äppelgröna sjalen i sjalbutiken nyss, den blev inte upplagd.

Är precis uppe i ett South Park avsnitt som jag inte sett förut, det blev paus precis.
Skrattar så tårarna rinner och kippar efter andan mellan skrattattackerna
Säga vad man vill om humor, men det här är nog bland det roligaste man kan se.
Det slår ALLT!
Jag fattar inte hur dom kan hålla så bra kvalitet under alla dessa år som dom hållit på.
Okej, pausen är slut, återkommer om 10 minuter...

Tillbaka igen.
Har egentligen inget intressant mer att skriva för idag.
Började på den turkosa sjalen, ångrade mig på modellen så jag la ner.
Får repa upp och börja om imorgon, lite irriterade faktiskt.
Imorgon är dock en ROLIG DAG, äntligen något kul att se fram emot efter en hemsk vecka.
Jag får äntligen hämta mitt paket från STOFF & STIL, gud så KUL.
Jag hoppas verkligen tygerna är BRA nu, annars gråter jag blod.
Och så kommer sonen, jag har längtat så!!!!!
Nu ska jag gå och lägga mig, jag återkommer imorgon.
Hasta la vista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0