Hundbajspåsar, check!

Igår, en promenad...





Ja, nu är det VÅR och försommar på riktigt!

Jag har jobbat klart, ätit frukost och snart skall jag ta en promenad till Lantmännen.
Kolla var dom har för utbud och priser på små hundbäddar.
Och jag har köpt en HUND-NÖDVÄNDIGHET till...
Hundbajspåsar!
Jajamänsan, ordning och reda på den här blivade hundägaren minsann!
(och fd hundägaren... )
Ja, något jag hatar är hundägare som inte plockar upp efter sina små älskligar.
I skog och mark, låt jycken bajsa på utan att plocka upp.
Men i stan och närområden...
Plocka upp!
Det är klart att det har hänt mig någongång att jag glömde bajspåse, men dom gångerna kan jag säkert räkna på handens fem fingrar.
Så nu...
Har jag redan innan voven kommit, investerat i bajspåsar.
Ordning och reda

Solen skiner, jag ska som sagt dra iväg en lite promenad nu, sen glassa på balkongen i solen och sola lite.
Köpte solkräm med faktor 15 igår, ville ha 30 men det fanns det inte så 15 får duga sålänge.
Så skulle jag vilja sy lite.
Men det får bli senare.
Återkommer.




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Förberedelserna inför valpankomsten fortsätter ser jag. (Jag tänkte skriva nedkomst, men det hade väl blivit lite fel)



Ha en skön stund i solen, själv ska jag ut och motionera med gräsklipparen.



Kram Ingrid

2011-05-14 @ 12:42:51
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Anonym

Fniss, ja fast det KÄNNS nästan som en "nedkomst"!!!

Jag ska få en liten hundvalp och det känns som om det kommer bli min lilla bebis ;D

Jag har haft en underbar dag i solen, nu väntar soffan, mat och eurovision!

Kramkram

2011-05-14 @ 17:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0