Jag valde att vara ordentlig!

Räkningarna betalda trots allt.
Jag valde att vara ordentlig den här månaden också, det är då fan att man ska vara så rekorderlig.

Fröken Självständig leker själv.
Jag har kunnat ägna mig åt räkningar, facebook, bloggen och mailen, fastän hon är vaken!
Dra åt pipsvängen vad skönt.
Dom slitiga småbarnsåren går i expressfart med valp, snart närmar vi oss tonåren.
Och då har jag TVÅ tonåringar.

Tre om man ska räkna sambon.
Eller nä förresten, han har ju ohjälpligt stannat kvar i TROTSÅLDERN (fniss...)

Jag avslutar det här inlägget med...



Milou och matte.





Kommentarer
Postat av: veronica (grannen)

men åååh en sån liten gosing ni har fått hem. brukar se er trippandes ute på tomten, hon e ju så söt (ja det e du med, hihi).



vaknade ni i morse runt halv fem av en jädrans explosion? jag inbillade mej först att det var åska men det kan det omöjligt ha varit...är bara så konfuderad på vad det kunde ha varit isf...



ha en underbar dag.

2011-05-27 @ 08:29:06
Postat av: Anonym

Vi vaknade hela huset här också av smällen!

Denny trodde det var åska, jag en bomb och morsan var nere och kollade pannan!

Inget på nyheterna vad jag har hört ännu, men jag tror faktiskt inte på någon åska heller...

Isåfall måste det ha varit PRECIS brevid oss.

Skitläskigt var det iallafall!

Och lilla vovven...

Ja du, sötare och finare hund får man leta efter!

Vi är så glada över att vi köpt henne, och framför allt JAG.

Jag har saknat en promenadkompis sen vår förra hund dog. En gång hund, alltid hund och Milou är en PÄRLA.

Kom du över och hälsa, så bjuder hon på en PUSS ;D Kram Madde

2011-05-27 @ 09:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0