Så här glad...

Stenmark, alias E.T vann "Mästarnas mästare"!
Fattas bara annat.
Det hade varit orättvist och någon annan vunnit, han har varit så överlägsen.
Jag hade inte velat se Stenis stå och tics-blinka besviket om han hade förlorat och tafatt gratulera någon annan vinnare.
Nu fick man se honom skutta i luften av glädje, tafatt krama dom andra i segerrus...
Och tics-blinka!
Lite champange sprutade han visst också.
Vi hurrade och Milou kissade på mattan av glädjefnatt!
Ja, och jag som ändå kissade henne precis innan programmet, men hon ville väl visa Stenmark att även hon tycker att han var värd ett VÅTT hurra.
Då hurrade inte jag längre

Dagen har spenderats i trädgården.
Solat, busat med Milou och haft bästisen med barn på besök.
Så där har vi i princip suttit och jäst hela dagen, Syster-Yster kom också förbi en sväng med sin familj.
När alla gått hann jag en kort sväng till ÖB och handlade FÖNSTERPUTS till imorgon.
För imorgon...
Ja, då ska alla våra fönster putsas.
Då ska vi äntligen kunna avgöra om det är SOL eller REGN ute igen.
Det är lite svårt just nu, för skiten från visbys E4 ligger tjock.
Så imorgon runt 15-tiden, då är jag...



Så här glad!
Förmodligen ännu gladare.
Nu ska jag ut och kissa KISS-LISA så vi slipper fler överraskningar ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0