Skryt-matte...

På ett sätt är jag mycket glad just nu...
För fönstrarna är rena!

Men å andra sidan är jag inte.
Jag har fått göra ALLDELES för mycket rent arbetsmässigt.
Jag har så ont, så har jag så här ont imorgon så vet i fan om jag kan gå och jobba.
Jag har så ont så jag svettas.
Och DÅ...
Har jag ont!
Jag har så ont så jag har lust att bita skallen av någon, alternativt döda någon.
Ja, så ont har jag.
Och det lustiga är...
Att ingen i det här hushållet, vare sig uppe eller nere, verkar fatta att jag fortfarande har en nackskada.
Och inte kan göra lika mycket som jag kunde förr.
Och ändå är jag, dagar som denna, så djävla envis att jag bara kör på.
Men så kan det ju vara...
Jag har gjort mer än vad jag ska göra och hoppas att jag inte pajat nacken nu.

Jag är således INTE på särskilt bra humör just nu.
Jag är förbannad på allt och alla.
Jag vill inte vara med NÅN förutom Milou.
Vi har förövrigt hunnit klämma in lite övning här.
Vi har tränat "SITT".
Och jag tror faktiskt Milou är överintelligent
Redan efter fyra "sitt" med lite godis hade hon fattat galoppen!
Sjukt duktig.
Nu säger jag inte att hon fattat "sitt" prickfritt, men hon har fattat det 3 gånger av 5 när vi tränar.
Hon är så duktig.
Skryt-matte jag vet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0