Snart får jag väl ett argt mail...

Vaknade NÄSTAN pigg som en mört idag vid 07-tiden.
Två motorcyklar REV ut från macken med dunder och brak...
Jag vaknade.
Men som sagt, jämfört med resten av veckan känns det piggt i kroppen.

Idag såg jag i tidningen att det är hundutställning från klockan 09.00 i Traume.
Spaniel-& retriverraser.
Det är ju bara det att jag har inget körkort, och det blir för långt att cykla med nacken.
Den går med på LITE cykling nuförtiden, jag övar mig, men längre...
Nä, det vill jag inte pressa den till.
Men jag skulle gärna åka dit, och sonen vill det definitivt.
Fast han vet inte om att det är.
Men vi har förmodligen ingen skjuts idag.
Annars hade det varit en perfekt grej att göra som mor-&-son aktivitet idag.
Kanske vi kan göra det imorgon, åka ut allihopen, vi får väl se.

Vädret är underbart, det blir mycket utetid idag iallafall.
Behöver köpa mig lite nya flippflopps till sommarvärmen kommer i veckan.
Har fått lite lagom färg i fejset, helt otroligt.
Trots solhatt eller keps är jag gyllenbrun
Lär väl späs på lite idag gissar jag.
Och INGA UTSLAG har jag fått heller!
Har bävat rätt rejält för den starka vålsolen och Madde-utan-rosaceamedicin...
Men det har ju gått JÄTTEBRA!
(peppar, peppar...)
Så här länge har jag aldrig klarat mig utan medicinen faktiskt, sen jag fick rosacea.
7 månader, det är REKORD.
Fast jag mår ju oförskämt bra också, det påverkar ju MER än något annat.

Idag gick Bosse på "Donners Brunn" ut i lokalpressen med att han:
...Minsann hängt med Usama Bin laden och hans stenrike brorsa, för typ 20-år sedan.

Kul för Bosse, att dom var här och kalasade.
Och TUR att stan fortfarande står kvar, trots att Bin Laden Brothers varit här.
Eller var det kanske bara EN Bin Laden bror, nu la hjärnan av.
Fast potäjto, potato...
Vem som, är lika illa!
Var det kanske dom som flugit hit och ställt den där bomben utanför Skattehuset???
Här kommer jag och anklagar Björnligan, så kan det ha varit Bin Ladens...?
Ja, man vet ju aldrig!

Och firat midsommar med sill, nubbe och små grodorna har dom också gjort.
Bosse sa att han INTE hade gått ut med att han HÄNGT med The Bin Laden Brothers när "11 september" hände...
Nä, han kanske inte gått ut och berättat det nu heller.
Jag tycker VERKLIGEN inte det är något att skryta med, jag hade skämts!
Det är varken kul, tufft, roligt, ballt att skryta med, snarare pinsamt.
TYCKER JAG DÅ!
Och snart får jag väl ett argt mail från Bosse, om att han blivit felciterad i tidningen...
Ja, ja, det får jag väl ta, det står vad det står.
Och jag hade aldrig sagt ett pip om det, speciellt inte i skvallertidningen GT.
Nu ska jag hoppa i duschen och jag och sonen ska GÖRA NÅGOT ihop.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0