Före Kristus...

Fakta nr. 1:
Torktumlaren funkar fortfarande inte som den ska, den torkar inte torrt.
Då blir det ett samtal till Elektrolux på måndag då.

Fakta nr. 2:
Pga månen har jag sovit URDÅLIGT i två nätter.
Och inte bara jag har känt av månen, det har uppenbarligen hunden också.
Idag är jag så trött så jag mår illa.
Både igårnatt och inatt har jag vaknat från och till och legat som i en orolig dvala.
Idag blir det tungt.
Imorgon blir det värre, men då har jag ändå EN underbar sak att se framemot:
FÖNSTERPUTSNING!

Sambon ska putsa och jag serva vid sidan om.
Lustigt är att han behövde att jag skulle hjälpa till att städa UNDER själva fönsterputsningen.
Medans jag som "nackfrisk" både kunde duscha blommor, putsa fönster och SEN städa på det.
Ja, vi är så olika jag och sambon
Nåväl, jag får väl serva, så vi får rena fönster, DET är ändå det viktigaste.

Fakta nr. 3:
Nu måste jag hoppa i duschen, jag måste samla ihop mig så många gånger förr.
Men idag är det EXTRA JOBBGT, tro mig.
Om jag var 40, sen 33 häromdagen, 195 igår, så är jag nog förmodligen 5900 år idag.
Före Kristus!
Typ.
Illa, det är djävligt illa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0