Jag är så blygsam och ödmjuk...

33-åringen är tillbaka.
Eller 40-åringen i en 33-årings kropp kanske.
Ja, det blir svårt att sluta glädja sig åt komplimangen som jag fick idag, mycket svårt
Jag pallrade ner mig tillsist ner i mitt lilla labb och färgade lite tyg...



Idag hade jag tyget längre i färgbadet, tror typ 20 minuter, blev mer kornblått.
Fast å andra sidan är det ju blåare eftersom det är blött.
Jag får se hur det blir imorgon när det torkat, det är som att ta en lott varje gång.
Man vet aldrig hur vinsten ser ut, om det ens blir någon vinst.
Idag körde jag endast gummiband till cirklarna, blev kanoners.
Jag längtar tills imorgon, har en TOPPENIDÉ faktiskt.
Som vanligt.
Jag tycker ju nästan alltid att jag har toppenidéer som blir bra.
Jag är så blygsam och ödmjuk i mitt hantverkande liksom
Jag ska börja virka en spets som ska sitta högst upp på klänningen.
Fortsättning följer.

Vi ser "Robinson", vem vinner?
Jag gissar och hoppas på Mats.
Sen ska vi se film, jag ser så länge jag orkar, känner mig rätt matt i lacken.
Detta TROTS att jag SOV så länge imorse.
Vi ses imorgon, nya äventyr med mig då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0