Kan något flyta på tack...?

Då har jag äntligen adventspyntat lite, tagit fram stjärnor, stakar och några få tomtar.
Bara för att få LITE julfeeling, dom andra tomtarna kommer fram runt jul.
Jag dammsög golvet bara för att (nu har jag skitont).
Och så har jag städat lite i arbetsrummet.
Tagit fram papper som behöver sorteras in i pärm.
Har man ångest eller har man.
Då städar man.
Jag.
Inte man.

Boleron är redan såld!
Det gick fort, jag skulle ju ha den själv egentligen, men eftersom jag inte gillar ryggen...
Kunde jag ju lika gärna sälja den eftersom frågan kom.
Jag gör en ny.

Vår hemtelefon är PAJ!
Igen.
Eller linjen är paj sedan i söndags.
Det sprakar på linjen, och jag hör vad dom som ringer/eller som jag ringer upp...
Men dom hör inte mig.
Jag har ringt Telia och dom skulle kolla felet.
Tre arbetsdagar.
Kan NÅGOT flyta på tack...?

Nu ska jag gå ut med hunden och sen hoppa i duschen.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0