Som den värsta lilla iller...

Jag är inte riktigt nöjd med resultatet på batikfärgandet idag heller, det har torkat nu.
Idag blev tyget för mörkt och cirklarna för små, nästan obefintliga.
Alltså blir det en färgningsomgång imorgon också, rond 3.
Jag ska fota resultatet från dagens färgning, men det får bli imorgon det med.
Den virkade taklampan börjar däremot ta sig...





Inte mycket kvar nu, jag jobbar på som den värsta lilla iller
Ikväll måste jag isäng tidigt, inget nattsuddande.
Jag ska se "Pan Am" sen bums i bingen och läsa min bok.
För imorgon har jag medarbetarsamtal och DET...
Ska bli intressant!
Väldigt intressant.
Ny chef, ny kundansvarig och så jag.
Jag har väl som vanligt en massa tankar kring det här, saker jag inte kan dela med mig av här tyvärr.
Även om jag skulle vilja.
Jag har ju så mycket ÅSIKTER som bekant.
Kanske det blir någon av dessa åsikter dryftade här imorgon, efter samtalet.
Vi ses imorgonbitti först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0